【提示:本人只是小小的高中生,英文能力很差勁。求專業的歌詞請另求高人】

很有深度的一首歌(?)

整個感覺很孤獨(可是中間break那段音樂...有點奇怪)

 

 

如有錯誤請不吝賜教O(_ _)O

Is anybody there?
有沒有人在那處
Does anybody care
有沒有人會理會
What I'm feeling?
我在吶喊甚麼?

I wanna disappear
我希望消失
So nobody can hear
Me when I'm screamin'
所以當我吶喊時沒有人會聽到

'Cause I could use a hand sometimes
因為我偶爾能接受幫助
Yeah, I could use a hand sometimes
對,我偶爾能接受幫助

They say pain is an illusion
他們說,痛苦只是幻覺
This is just a bruise
這只是一次趺倒
And you are just confused
你只是陷入迷茫
But I am only human
可我只是個人類
I could use a hand sometimes
因為我偶爾能幫助自已
I am only human [3x]
我只是個人類

The night is bitter cold
這夜異常寒冷
I wonder if you know
我好奇你是否知道
That I'm sleepless
知道我正在失眠
Waitin' like a ghost
像幽靈般等待著
When I need you the most
當我最需要你的時候
I go unnoticed
我卻被無視了

'Cause I could use a hand sometimes
因為我偶爾能接受幫助
Yeah, I could use a hand sometimes
對,我偶爾能接受幫助

They say pain is an illusion
他們說,痛苦只是幻覺
This is just a bruise
這只是一次趺倒
And you are just confused
你只是陷入迷茫
But I am only human
可我只是個人類
I could use a hand sometimes
我偶爾能幫助自已
I am only human [2x]
我只是個人類

The weight of the world is pullin' me down
這世界的沉重把我拉下去
(Where are you now, where are you now?)
(你現在在哪裡,你現在在哪裡?)
Every breath feels like I'm gonna drown
每一次呼吸都好像要溺死
(Where are you now, where are you now?)
(你現在在哪裡,你現在在哪裡?)
I'm the only one left alone on this Earth
我是這地球上被遺留的唯一一人
Singin' this song but can't find the words
哼著這歌但我無言了

'Cause I could use a hand sometimes
因為我偶爾能接受幫助
Yeah, I could use a hand sometimes
對,我偶爾能接受幫助

They say pain is an illusion
他們說,痛苦只是幻覺
This is just a bruise
這只是一次趺倒
And you are just confused
你只是陷入迷茫
But I am only human
可我只是個人類

I could use a hand sometimes
我偶爾能接受幫助
I am only human
我只是個人類

"I could use a hand sometimes"的意思:

https://www.youtube.com/watch?v=TxHrfk3O11Y&google_comment_id=z130g5njayyzspd2223bfddigxbyfxziv04

可是這樣根本整個不對意思>_> 一定是我翻錯了 

 

所以如有錯誤請不吝賜教O(_ _)O

除了上課之外, 我覺得在喜歡的東西裡學習是不錯的途徑wwww

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 亮~柴~ 的頭像
    亮~柴~

    亮柴的

    亮~柴~ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()